Шановні колеги!
Протягом усіх років незалежності галузь інформаційно - комунікаційних технологій розвивалася в Україні хаотично.
Ми спостерігали чи не найбільше кадрових, адміністративних, законодавчих реформ, які не давали можливості галузі розвиватися.
Специфіка ринку інформаційних технологій полягає в тому, що він саморегульований, а державі необхідно створити для цього сприятливі умови.
докладніше

Діяльність Комітету

02 грудня 2015, 12:43

Засідання Комітету 14.01.2015р.

СТЕНОГРАМА

засідання Комітету з питань інформатизації та зв’язку

від 14 січня 2015 року

Веде засідання Голова Комітету О.І.ДАНЧЕНКО

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Сьогодні практично всіх, всі бачилися. Сьогодні в нас присутні 6 членів комітету, що є кворумом. Тому засідання ми можемо починати. Але пан Гринів під’їде, він запізнюється.

Так, пан Лук’янчук знаходиться у відрядженні. І ми втратили одного бійця сьогодні, пана Турчинова у зв’язку з переходом на… держава, так. Я думаю, правильно казати так: ми делегували гарну людину. Але я знаю, що розглядається кандидатура ще одна із новоприбулих депутатів до Верховної Ради, які склали присягу. Є бажання однієї людини працювати в нашому комітеті. Якщо це буде, я думаю, вона сама, ця людина там про себе скаже.

Так. Де порядок денний? Я не знаю, мені їх не дали. В кабінеті? Можна? Якщо можна, без вітань з усіма святами, тому що те, що у Волновасі, є не дуже добрим. Тому я пропоную просто перейти до роботи і попрацювати.

Значить, до нас, можна сказати, в такому гарячому порядку поступили 4 закони. Ще вчора на вечір було 2, а сьогодні ще додатково 2, по яким ми назавтра повинні надати свої резолюції по комітетах. Вони були частково надіслані. Ті, які сьогодні, вони тільки сьогодні були надіслані. Але це питання до Верховної Ради, яка змінила на завтра, якщо ви знаєте, ви дивилися перелік питань, які виносяться. Там додалися нові закони. Такий Закон, як "Про закупівлі", наприклад, при чому він поданий на завтра з порушенням Регламенту.

Я пропоную, якщо не проти, перейти до пункту першого, це про проект Закону про внесення змін до Закону України про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг (щодо розкриття інформації) (№ 1545) (ініціатор – Кабінет Міністрів України).

Колеги,  хто пропрацював, встиг пропрацювати цей закон, є які…

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Закони ми не надсилаємо, тому що вони є на сайті, тому ми їх не надсилаємо.  Це вони вчора були ще.

 

_______________.   (Не чути)

 

_______________.  Ми чого  і хочемо відійти, щоб менше  паперу……..

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Є на сайті, ми вивчали…

 

_______________. Ви склад законопроекту знаєте наізусть?

 

_______________. Ні, наізусть не знаємо,  але те, що  воно і попадає до нас сьогодні, це теж…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну, тут не питання комітету і не моє, це…

 

_______________. ………….. ко второму чтению законопроект, мы будем по каждой поправке там высказывать свое мнение.  Нам без текста обойтись ………

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Я думаю, що, ну це моя пропозиція, як це в інших комітетах, все ж таки не весь закон,   а таблицю порівняльну, тільки те, де ми… тільки порівняльну таблицю. Але ми підготували як депутати, я знаю, я підготував, Роман готував, я просто не знаю чи інші підготували ці таблиці.

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Та ми ж не будемо  один текст  між  собою ганяти.

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну, добре, ми будемо мати одну копію на всіх.

 

_______________. Вот смотрите законопроект следующий, вот здесь уже правильно, вот здесь уже….

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Це те, що ми змогли, встигли зробити, ми встигли. Це стиль, я так думаю, роботи цієї Верховної Ради, мабуть. Ми вже напорушували стільки всього, що…

Пане Романе, я знаю, що у вас були зауваження до цього проекту.

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Да, я прошу ще раз нагадувати, що для того, щоб велася стенограма, ми зобов'язані робити, кожний виступаючий повинен нажимати все ж таки кнопку.

 

СЕМЕНУХА Р.С. Дякую.

Я розумію, що ми не є як основним комітетом по цих законопроектах, тим не менш ми його розглядаємо. Чи можемо ми запрошувати представників уряду або тих відповідних міністерств, які конкретно є суб'єктами законодавчої ініціативи? Я думаю, було б дуже слушно заслухати тих представників уряду, фактично авторів цього законопроекту. Тоді, на мій погляд, дискусія була б більш змістовною і була б зрозуміла логіка щодо тих змін, які пропонуються.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Є дві відповіді. Перша, що сьогодні по цих конкретно чотирьох ми не можемо, тому що немає часу, нас поставили перед фактом.

По іншому ситуація така, що якщо ми головний комітет, це наш обов'язок – направити до Кабміну, на їх, і вони готують нам. Якщо ні, то, мабуть, ми можемо всіх, але це не практикується. Я знаю, хай… Я просто це узнавав, але тут є люди, які більше працювали у парламенті, я знаю, що це можна робити, але це практично неможливо. Тобто із Кабміну до кожного комітету ніхто ходити не буде.

 

СЕМЕНУХА Р.С. Це їхнє рішення, але я пропоную запрошувати. Вони можуть не прийти – це їхнє рішення.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Давайте виходити з того, що по цих чотирьох ми нічого змінити не можемо. Ми не можемо сьогодні на вечір викликати.

 

СЕМЕНУХА Р.С. Олександр Іванович, абсолютно погоджуюся, розумію, але це пропозиція на майбутнє.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Підтримую.

 

СЕМЕНУХА Р.С. Якщо дуже коротко, я пропоную погодитися з висновками науково-експертного Апарату Верховної Ради і прийняти в цілому. Але і протягом відведених двох тижнів внести відповідні правки, щоб дуже якісно підготуватися до другого читання, це якщо коротко, щоб не займати у всіх часу.

 

_______________. Ну, те, що ми підготували від нашого комітету, то це ви, якщо бачите висновки, це ми вже із секретаріатом зробили, да, попередньо. Рекомендувати... Комітету ухвалив: рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України про внесення змін до закону України про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг щодо розкриття інформації за номером (1545) від 22.12.2014, внесений Кабінетом Міністрів України, прийняти за основу.

Якщо заперечень немає, я ставлю на голосування. Хто за таке, за таку пропозицію – прошу голосувати за. Хто за? Не приймається. Я.... я просто що хочу...

 

_______________. (Не чути).

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Я про що хочу сказати? Що якщо наш комітет в такому разі нічого не подає, то це погано для комітету. Ми повинні прийняти тоді якесь інше рішення.

 

_______________. (Не чути).

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну, так, тут немає ніяких проблем, я не бачу. Четверо – за і двоє....

 

_______________. (Не чути).

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Тому....

 

_______________. (Не чути).

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Давайте, я ще раз хочу сказати, що, да, хто проти, давайте, хто проти? Хто проти? Ніхто. .... утримався. Рішення не прийнято, тому що це... Але я хочу тоді звернути...

 

_______________. (Не чути).

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Четверо – за.

 

_______________. (Не чути).

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Чому?

 

_______________. (Не чути).

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Це я запрацювався. Я просто про п'ять чомусь, я вибачаюсь. Так, рішення прийнято.

 

_______________. (Не чути).

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Да, да, да. Але потрошечки, трішки змінилася, конфігурація змінилася. Все. Я дякую, дуже дякую за підказку, тому що… Але я хочу до того як перейти до наступних, що це питання зараз ми розглядаємо комітету і це робота комітету. Тобто, якщо ми не будемо показувати роботу комітету, то це буде погано. Тобто ми не можемо просто не приймати нічого. Я хочу звернутися і ми будемо просити, там, і Голову Верховної Ради, я зараз з ним розмовляв до речі, тому що він просив, там, щоб ми подивилися на ці, про електронні закупівлі, який там наступний… Це потрібно змінювати у Верховній Раді ці питання, щоб такого більше не було. Але якщо ми ставимо в першому читанні, то в нас є час і залежить вже від нас, від депутатів як персонально, так і комітету для того, щоб доопрацьовувати. Тому я все ж таки закликаю комітет, щоб ми показували свою роботу, хоча я… Але після бюджету і тієї ночі, я…

 

_______________. Но не всегда, не всегда первое чтение… ну, там по первому чтению есть ограничение.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  14 днів.

 

_______________. Нет, ограничение не 14…… Ну, можно вносить изменения только в статьи, которые изменены в первом чтении. То есть это не говорит о том, что если вот ….. есть изменения, а мы потом во все остальные статьи будем …..Там есть ограничение …..

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Да, це слушне, слушне зауваження.

Другий проект. Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про здійснення державних закупівель" (щодо удосконалення системи державних закупівель та електронних закупівель) (номер 1551) Кабінет Міністрів України. Я хочу сказати, що, по-перше, цей закон на завтрашнє засідання внесений з порушенням регламенту. Тобто після висновку експертного, експертної ради повинно пройти 10 днів. Ці 10 днів не були витримані. Тому ми вже маємо порушення регламенту. Висновки, які надані експертною радою та експертними середовищами такі як РПР та інші, вони настільки розгромні, що, ну, його дійсно зараз розглядати не можна. Моя особиста позиція було б – відправити його на доопрацьовування. Тобто навіть не розглядати завтра. Це моя особиста позиція. Я запрошую інших членів комітету висказатися. Так, Роман.

 

СЕМЕНУХА Р.С. Я хочу нагадати ще про одне порушення. Згідно VI розділу – XI "Прикінцевих положень" Закону України "Про здійснення державних закупівель" прийнятого Верховною Радою 10 квітня 2014 року. Кабінету Міністрів України було доручено у двомісячний термін з дня набрання ним чинності розробити та подати…

 

_______________. Це моя пропозиція.. (Мікрофон вимкнено)

 

_______________. … на розгляд Верховної Ради закони щодо електронних закупівель. Минуло майже 9 місяців. У уряду був час для того, щоб підготувати і в нормальні терміни розглянути цей законопроекту. Ну, я підтримую Олександра Івановича і пропоную цей законопроект, і прошу  поставити це на голосування, і відправити на доопрацювання уряду.

 

_______________. Ну, пані Альона, я хочу сказати на вашу репліку те, що ми готували це десь годину тому. За цю годину моє бачення також змінилося, тому що, я сказав чому також.

 

_______________. Ну, і якщо дивитися всі висновки, то проект акту не відповідає вимогам антикорупційного законодавства пише нам…

 

_______________. Так.

 

_______________. Да, голова комітету. І, Соболєв. Тому… А це найголовніше з чим зараз ми намагаємося, да, боротися.

 

_______________. Да, без цього комітету зараз не проходить не один закон.

 

_______________. Наскільки я розумію, що …..

 

_______________. (Не чути)

 

_______________. ……… пару годин, а 40 хвилин. 40 хвилин тому… Тому ми готували… Є інші якісь зауваження чи пропозиції, формулювання?

 

_______________. (Не чути)

 

_______________. Це питання комітету Єгора Соболєва, ми повинні надати, надати, надати свої, ну, це внутрішньофракційні справи. Але ми повинні, наш комітет надати свою… Тому в мене пропозиція не підтримувати цей закон і відправити його на доопрацювання. Інших пропозицій немає? Давайте голосувати.

Хто за те, щоб закон, проект Закону про внесення змін до Закону України "Про здійснення державних закупівель" (щодо удосконалення системи державних закупівель та електронних закупівель) (номер 1551) Кабінет Міністрів України: не приймати  та відправити на доопрацювання. Прошу голосувати. Хто – "за"? Одноголосно. Рішення не прийнято.

Пункт   3: про проект Закону про внесення змін до  деяких законів України щодо адресного поштового інформування про пільги та інші види соціальної допомоги  маломобільних та інших соціально  вразливих груп населення. Якщо можна, я  буду доповідати, тому що  секретаріат  хоч якось   пропрацював ці закони. Я їх вже дивився.

Секретаріат вважає, що це важливий закон. Але те, що ми проаналізували по доданих розрахунках  впровадження  цих ініціатив потребує збільшення обсягу бюджетних видатків на  48 мільйонів гривень. По-перше, бюджет вже прийнятий, а по-друге, це не малі кошти. Але  це можливо додаткові надходження на покриття вище визначених витрат пропонується отримати  за рахунок перегляду структури  пільг категорії осіб, які  мають пільги, та  критеріїв їх надання.  Однак, законопроектом не визначено, які саме пільги пропонується переглянути  та скасувати. А без цього підтримувати законопроект  недоцільно. 

Тому пропозиція секретаріату:  рекомендувати  Верховній Раді України відправити на доопрацювання законопроект   про внесення змін  до деяких законів; друге – направити висновок до Комітету Верховної Ради  України  у справах ветеранів та інвалідів.

У кого є інші пропозиції або думки?  У нас дві  пропозиції: і Верховній Раді, і направити до  комітету наші висновки. Це одна пропозиція, просто з двох пунктів.

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Я повністю  підтримую, але сьогодні він не прийде, це точно. Запрошували? І? Ну, це ж запрошували не письмово, правильно? Чи письмово? Але сам по собі це…

 

_______________. Норма абсолютно правильна.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Норма абсолютно правильна. Але так не можна…

 

_______________. Почему 48 гривень? Як воно? Як вони мають, як вони планують реалізувати цю?..

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Це потрібна відповідь.

 

_______________. (Не чути)

 

_______________. Сама ідея дуже правильна. Багато-багато людей, насправді, не володіє інформацією, да, і якими пільгами вони можуть користуватися. Сама ідея дуже правильна і світла, і потребує, ну, дійсно є нагальною. Але, я абсолютно з Костянтином погоджуюсь, жодного обґрунтування на цифри, їх немає.

Друге. Не зрозуміло. Ну, якщо от я є автором законопроекту, чому люди не з'являються на запрошення, нехай телефоном. Можливо…

 

_______________. Ну, тому, давай, пропонуємо на доопрацювання. І в результаті доопрацювання викликати їх і хай вони доповідають, тому, ну, всі ці питання.

 

_______________. Ну, є друге рішення, правильно. А яке в нас друге, ну, проект рішення? Прийняти в першому читанні?

 

_______________. Ні, в мене в першому читанні немає. Тобто відправити на доопрацювання і направити наш висновок для того, щоб був діалог з Комітетом Верховної Ради у справах ветеранів та інвалідів. Тобто не тільки до Верховної Ради, а й до комітету відправити. Просто два, два висновки на… і розпочати нормальну роботу з ними.

 

_______________. (Не чути)

 

_______________. Вже не станеться, тому що коштів в бюджеті цьому немає, бюджет уже прийнятий і 48 мільйонів, ну, просто так ніхто не буде вносити. Юрій, Юрій…

 

_______________. ….. до лютого, то воно не втратить.. (Не чути)

 

_______________. Ну, по-моєму, …………. Ідеальна ідея, але……

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ідея, ідея дуже ідеальна.

 

_______________. (Не чути) А враховуючи, що це, можливо, поза межами обговорення даного питання …… величезний інтерес наших колег ……….. для того, щоб забрати в нас 

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Комітет  з питань транспорту  хотів забрати у нас з нашого…

 

_______________. ……………. чому так терміново  забрати, чому аж  48 мільйонів ………….

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Тут є два варіанти: ризикувати і підтримувати у першому читанні і задавати питання. Але я вважаю, що це…

 

_______________.  Можливо підняти градус дискусії – запропонувати  відхилити.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну, відхилити, мабуть, у нас немає.

 

_______________. ……….. практику грудня місяця і культуру прийняття урядових рішень, то я думаю, що якщо  воно буде прийняте у першому читанні, то я  підтримую пропозицію Костянтина, це просто… або відхилити, або відправити на доопрацювання.

 

_______________. Я хочу сказати, що я з величезною повагою ставлюся до конкретного автора закону, знаю, що це ґрунтовна людина, але у мене є такі підозри, що над законопроектом  також працювали представники уряду…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну воно так і  є.

 

_______________. І  ваш  колега Фаєрмарк. І що  тут  більший  імпульс іде від уряду.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Але якщо відхиляти ми не можемо, то  я вважаю, що тоді ми з вами як комітет заперечуємо саму ідею.  Тобто відхилення – це  заперечення  самої ідеї, а ідея  дуже  погана. Ой, гарна, гарна, ідея дуже  гарна.  Тому я дуже…

 

_______________ Відхилити через те, що  законопроект не був  належним чином презентований.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Так ми і кажемо: відправити на доопрацювання. А відхилити – це все, вони з ним більше не працюють  зараз.

 

_______________. Я думаю, що  зал його не відхилить, але сигнал  комітету  ми надсилаємо очевидний,  конкретний…

 

_______________. (Не чути)

 

_______________. Ми не головний комітет.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. А все рівно.

 

_______________. На наш комітет не приходять ………. От з чим ми стикаємось зараз. Ми варимося  у власному соку і на нас взагалі не зважають.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні, ні, тут так не можна казати, тому що ці закони прийшли вчора, прийшли вчора і це просто… Така ситуація зараз  іде  комітет Кужель, у всіх, це однакова ситуація,  тут просто, що нас загнали усю Верховну Раду у правильний цейтнот для того, щоб  вирішувати свої питання.  І ми повинні це ламати, але зараз… Тобто ми не можемо, я вважаю,  відхиляти, тому що ми тоді відхиляємо повністю ідею, ми стаємо комітет в жорстку позицію до Кабінету Міністрів, що не є правильним, в жорстку  позицію до Кабінету Міністрів.

 

МАТУЗКО О.О. Ні, просто треба дійсно на доопрацювання і рекомендувати переглядати  запропоновані цифри в бік зменшення та оптимізації або дати пояснення по цим цифрам. Ну, відхиляти повністю, я вважаю,   що це буде  зовсім не правильно.

 

_______________. Олександр Іванович, у нас є висновок нашого антикорупційного комітету?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. По цьому, по-моєму, немає, вони ще не дійшли до нього. Я Соболєву телефонував, вони ще його не розглядали.

 

_______________. Вони займаються учасниками бойових дій…

 

МАТУЗКО О.О. Ну, вони  100 відсотків на 48 мільйонах зачепляться  і дійсно теж будуть  там свої висновки в цьому плані робити, я вважаю.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Доопрацювання, якщо доопрацювання, вони можуть його  доопрацювати за три дні, якщо він для них такий є потрібний. І об'їхати всі комітети і приїхати до нас. Там немає, наскільки я знаю, термінів   доопрацювання  ж немає, секретаріат?

 

_______________. Немає.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Тобто якщо у них є таке велике бажання і вони хочуть, вони знайдуть час і з нами поспілкуватися, я вважаю, і лижі   закінчилися вже,  хоч сезон ще…

 

МАТУЗКО О.О. У нас там буде "година запитань до Уряду" в п'ятницю?  Будь ласка.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Не у нас, а у вас, у нас.

 

МАТУЗКО О.О.   У нас, я ж і кажу, що у нас.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. (Не чути)

 

_______________. Це Комітетом з питань інвалідів  та…

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. (Не чути)

 

_______________.  Мало?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Та ні, я думаю…

 

_______________.  Не соблюдается понятие….

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Це авторська…  

 

_______________.Пропозиція: ставити на голосування питання про відправлення, про те, щоб рекомендувати відправити на доопрацювання.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Добре. Тоді я ставлю на голосування пропозицію рекомендувати Верховній Раді України відправити на доопрацювання законопроект про внесення змін до деяких законів України щодо адресного поштового інформування про пільги та інші види соціальної допомоги маломобільних та інших соціально вразливих груп населення (номер 1181). І також направити висновок до Комітету Верховної Ради України у справах ветеранів та інвалідів.

Хто за, прошу голосувати за цю пропозицію. Да, на доопрацювання. Одноголосно. Дякую.

Так. І проект Закону про внесення змін до Закону про телебачення і радіомовлення (щодо інтефікації телерадіопрограм та (або) передач реклами створених за бюджетні кошти) (номер 1470) народний депутат Дерев'янко Ю.Б. Ну, тут в мене, як людина, яка в цьому розбирається, то він зовсім сирий, ніякий і, тому що тут йде про бюджетні кошти і, ну, тут дуже багато він перекликається з цим законопроектом Сюмар, який вчора в першому читанні проголосували. Але чи буде він в другому читанні, бо там дуже багато зауважень до… Тому наша пропозиція відправити його на доопрацювання.

 

_______________. На доопрацювання. Уніфікувати всі формулювання, тому що вони не збігаються з законами про телебачення і радіомовлення…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Він повністю не відповідає нічому.

 

_______________. Про рекламу. Да. Виходить така каша.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Пане Романе, у вас там були більш суттєві…

 

_______________. Є, в принципі, знаєте, практика, вот, плодіння, плодіння законів, які абсолютно не збігаються вже з діючим, ну, законодавством. Я підтримую пропозицію, яку вже озвучили.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Інші пропозиції будуть? Юрій Миколайович, ви?

 

_______________. (Не чути)

 

  ГОЛОВУЮЧИЙ. Тому що це, можливо… 

 

_______________.  (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Так, ставлю тоді на голосування рекомендувати Верховній Раді України направити на доопрацювання законопроект про внесення змін до Закону України "Про телебачення і радіомовлення" (щодо ідентифікації телерадіопрограм та (або) передач, реклами створених за бюджетні кошти) номер 1470, і направити висновок до Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформаційної політики.

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Прийнято, так? Добре. Тоді прошу секретаріат автором. І я так думаю, що і по фінансовим також, так, автором? Добре.

Хто "за", пропоную голосувати. Рішення прийнято одноголосно.

П'яте питання порядку денного про кадровий склад секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв'язку.  У зв'язку з тим, що в нас … У зв'язку з тим, що…

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. А, де моя… Принеси. Я не бачу.

У зв'язку з тим, що нам дуже довго секретаріат Верховної…

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Так то може і є. Так а сьогодні ж щедрикувати потрібно, да? Тоді може бути. 

У зв'язку з тим, що до останнього Секретаріат Верховної Ради тягнув з кількісними та якісними складами секретаріатів, ми отримали перед самим новим роком те, що нічого змінювати, як ми хотіли подати змінити структуру комітету… Дякую. Нам залишили 9 людей, як і було у Секретаріаті, тобто ми просили, щоб нам добавили двох, які ми могли би перейти з Комітету транспорту та зв'язку, але нам цього не дали змоги зробити. І також Секретаріат автоматично перепризначив всіх без нашого відома. Тобто тепер на цей час ми не можемо, ми  з вами не подаємо і нікуди, крім вакансій.

В нас є питання по одній людині, на якій ми будемо настоювати, що вона не може працювати, за своїми фаховими якостями і іншими якостями, в комітеті. Це пан Цорук, і тут наша позиція є незмінною.

Друге. Людина, яка була у дивному відрядженні, чи в Естонії, чи Литві, вона вняла пропозиціям не доводити до якихось там розбірок, і я дуже вдячний, вона звільнилася, тобто в нас з'явилася ще вакансія – головний консультант секретаріату.  І Яценко Тетяна Іванівна вона де-факто не працює, тому що вона знаходиться в такому гарному, я вважаю, для жінки положенні, вона очікує вихід до декрету. Тому там місяці через 3-4 це буде також вакансія, але поки ми змінити цього нічого не можемо.

Тому, яка є пропозиція. Ми розглянули декілька пропозицій на завідуючого секретаріату, ця позиція у нас є вакантною і я вношу пропозицію призначити, розглянути кандидатуру Старинця Олександра Георгійовича. Він сьогодні присутній тут, Олександра Георгійовича на завідувача секретаріату.

Я проводив співбесіди. Я отримав інформацію із різних істочників,  і я вважаю цю людину професійною. Це людина, яка може нагалодити нормальну роботу секретаріату, і зробити так, що секретаріат буде  працювати на користь всім членам  комітету, і дійсно працювати ефективно. 

Я надсилав біографічну довідку Олександра Георгійовича. На жаль, мені по телефону не вдалося з Лук'янчуком Русланом Валерійовичем переговорити, але до Нового року ми  з ним  проговорювали це.

Тому я вношу таку пропозицію, прошу членів комітету висказуватися, або якщо є якісь питання до Олександра Георгійовича задавати йому.

 

_______________. Якщо дозволите. Я хотів подякувати за можливість поговорити і познайомитись з людиною тоді – у  вашому робочому кабінеті, як заступник. У мене зараз немає запитань до нього, я готовий голосувати  за Старинця, і готовий підтримати.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Є в когось якісь?…

Тоді в мене є  пропозиція затвердити кандидатуру.

Тому що її потрібно ще буде затвердити на рівні Секретаріату Верховної Ради Старинця  Олександра Георгійовича на посаду завідувача секретаріату. Я прошу голосувати, хто "за", прошу голосувати. Хто  "проти"? Хто "утримався"?

5 – "за", 1 – "утримався". Тоді рішення прийнято. Рекомендувати…

 

СТАРИНЕЦЬ О.Г. Хочу поядкувати….. комітету і сказати, що я………..

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Дякуємо, Олександр Георгійович.

Також у мене є пропозиція внести на кандидатуру вакансію головного консультанта секретаріату Столярську Катерину Михайлівну. Людина професійна, вона зараз працює у Держспецзв'язку, тобто вона знає свою роботу, і я вважаю, що вона значно посилить комітет… секретаріат нашого комітету. На жаль, вона сьогодні не змогла прибути, тому що захворіла. Але я пропоную її затвердити.

У нас по вакансіям, зараз я скажу. У нас  дві вакансії зараз не закриті. І Яценко, яка не працює, і Цурук, якого ми не підтримуємо. Тобто в нас чотири людини. Реально у нас,  я хочу сказати вам, що реально у нас працювати нікому. Зараз дуже багато роботи. Ну, не те, щоб  нікому, щоб не  ображати, так? Але є багато питань до секретаріату у тому, вигляді, який він є. А головне у тому, що у нас з дев'яти людей відсутні шість реально. Реально шість. Тобто дуже  важко працювати, Юрій Миколайович.

Юрій Миколайович, тому я просто…

 

_______________. (Не чути).

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. В мене є кандидат, який вже пройшов це, а інших – давайте всі разом, якщо є пропозиції, то нема ніяких питань.

 

_______________. (Не чути).

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні, не так, голова комітету має право по Регламенту...

 

_______________. (Не чути).

 

_______________. Юрій Миколайович, три, ще на три посади.

 

_______________. А поки....

 

_______________. Дуже важко працювати, я хочу сказати, що...

 

_______________. Впечатляюще, вражаюче.

 

_______________. Давайте ..... человека...

 

_______________. Не можемо... да.

 

(Загальна дискусія)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ви її знаєте?

 

_______________. Есть такая ситуация, когда....

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну, Юрій Миколайович, ми ж не можемо за неї тут вирішувати, робить вона ошибку чи ні. Я...

 

_______________. (Не чути).

 

МАТУЗКО О.О. Насправді,  ..... хоче лишитися. Правильно я зрозуміла? А людина....

 

_______________. ...єсть...

 (Загальна дискусія)

 

_______________. Окрім вас, хтось ще з членів комітету мав співбесіду? Олександр Іванович, окрім тебе, хтось ще мав співбесіду?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Співбесіди ні, тому що…

 

_______________. Ну, розмову.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Якщо ми приймаємо таке рішення, що ми кожного кандидата, тобто це все ж таки повноваження голови секретаріату.

 

_______________. Однозначно. Просто, можливо, є… Ясно.

 

_______________. И чтобы мы понимали, что в общем-то она ………………… (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. У нас проблема в секретаріаті не в тому, що хтось розбирається чи не розбирається в телекомунікаціях, я хочу сказати. Нам потрібно організувати роботу секретаріату. Наприклад, такі питання як юридичні висновки, запити до інших органів державної влади і бажання працювати, це є…

 

МАТУЗКО О.О. Добре. Якщо сьогодні ми сьогодні затвердили пропозицію на керівника апарату, то, може, тоді відкласти, дійсно, і наші пропозиції зібрати – і вже дати людині теж якось долучитися до процесу, коли він ввійде, да? Може, тоді так?

 

_______________. Дивіться, тут ситуація така, що, щоб… Я про що хочу сказати? Зараз в комітеті буде дуже багато праці, я це знаю. Заходять від 7 до 10 галузевих законів, важких законів. І якщо секретаріат працювати не буде, ще ми будемо тиждень, 2 тижні, 3 тижні, а то це буде дуже погано. Тобто ми можемо, добре, але останнього разу там на вівторок. Але я не бачу проблем в тому, що… До того ж, я ще раз хочу сказати, що склад секретаріату – це прерогатива голови.

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Тому що ми домовились працювати відкрито, з повагою один до одного.

Юрій Миколайович, я зрозумів. Давайте тоді 2 пропозиції. Є 1 пропозиція – внести…

 

_______________. (Не чути)

 

_______________. …….. я безперечно підтримую ваше рішення, оскільки я абсолютно погоджуюсь. Відповідальність лежить на керівнику насамперед, так?

В якому ми стані знаходимося по іншим вакансіям, особливо, ця людина нам дуже важлива, напевно, але вона не є юристом. Ця потреба…

Я, напевно, як і всі присутні народні депутати, спілкуємося зі своїми колегами, які працюють в інших комітетах, і напевно, нас не дуже коректно порівнювати. Але навіть сьогоднішній день – підготовка висновків нашого комітету щодо цих 4 проектів ще раз свідчить про певну кадрову потребу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ці висновки робив не секретаріат. Я просто кажу.

 

_______________. Наскільки ми готові. Я по-іншому спитаю: в якій точці ми знаходимося, за скільки ми готові оперативно закрити ті кадрові вакансії, особливо, щоб ми перейшли до якісних рішень.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Це правильне питання. Перше дуже важливе питання – це відсутність завідуючого секретаріату. Я погоджуюся тут з позицією пані Альони і пана Юрія Миколайовича про те, що найкраще, щоб цим займався вже новий голова секретаріату, тому що він повинен і команду формувати, і… Тому першу справу сьогодні ми дуже добру вже зробили, але він ще не затверджений, ми його тільки рекомендуємо. Тобто приступити до справ він ще не може, але я надіюсь, що проблем не буде все ж таки. Да?

 

_______________. (Не чути) 

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. З цього й виходимо. Із тих людей, яких я підбирав, які можуть почати працювати просто зараз, в мене ще є одна кандидатура, але вона ще не погодилась. Ви не забувайте, що якщо людина не була держслужбовцем, то це чотири місяці їй потрібно буде, щоб вона прийшла сюди на роботу – мінімум.

 

_______________. З допомогою народних депутатів, тижні три.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні. Там спецперевірка півтора місяці, а там… Це реально 4 місяці.

 

_______________.  Два місяці……..

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну два.

 

(Загальна дискусія)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. І плюс закінчиться сесія, то це буде реально чотири місяці, тому що ви не забувайте, що будуть перерви.

 

_______________. Дозволю не погодитись. Є максимум два місяці, плюс там сесії – не сесії, і третього інформацію дасть погоджувальної ради Верховної Ради і відкриється наступна сесія. Тому…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні, ми говоримо от про те, що в марті все рівно буде вже перерва. І ми її до марта оформимо, а після цього буде березень і квітень, тобто там все рівно буде перерва от ми про це кажемо.

Ну це не є питанням. Я хочу сказати, що я з задоволенням, я також розраховував на людину з комітету по транспорту та зв'язку, я б з задоволенням і на двох би розраховував, але це не можливо зробити переводом. Окрім того на пониження людина не може йти. Тому теоретично, теоретично ми можемо все ж таки запросити, якщо ця людина пройде – це… Як другу? Кучерук і другий Поташев. Тобто він розуміється на телекомунікаціях, але він також не юрист.

 

_______________. Скільки з чотирьох людей, які…

 

_______________. (Не чути) 

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Юрист? Ну я не бачив його…

 

МАТУЗКО О.О. Шумар, Покотило, Сокуренко, Крижанівська. Хто…

 

_______________.  (Не чути) 

 

_______________. Да, да.

 

МАТУЗКО О.О. …юристи фактичні на сьогоднішній день?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні одного юриста тут немає. Ні одного, жодного юриста немає. Ну, я з повагою до Анни Сергіївни відношусь, але, можна, товариші секретаріату, я буду висловлюватись. Тобто у нас немає жодного юриста…

 

МАТУЗКО О.О. Ну, це такий дзвіночок, що треба саме…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Що унеможливлює відпрацювання ніяких законопроектів. Це ми з вами повинні…

 

МАТУЗКО О.О. Ми збільшуємо кількість таких людей.

 

________________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні, в першу чергу, юридичні. В першу чергу, юридичні.

(Загальна дискусія)

 

________________. І має нормальні стосунки з членами комітету, чи є прізвище починається на Н.(Загальна дискусія)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Секретар комітету – це головна людина, а голова комітету, голову комітету, як мене всі поправляють, голову комітету – це друга після секретаря. Ну, я єдине, що прошу, я зараз буду дуже інтенсивно займатися підбором кандидатур. Не забувайте, тут є дві проблеми. Одна з них – це зарплата. Ну, це питання, пан Лук'янчук, я пам'ятаю, на першому засіданні це питання піднімав. (Загальна дискусія)

Тоді у мене велике прохання до членів комітету – попрацювати інтенсивно над такими пропозиціями, для того, щоб сформувати ефективний робочий склад нашого комітету. Я би ще раз переговорив з Поташевим, можливо, або  члени комітету. І, добре, я все рівно буду настаювати на Катерині Михайлівні, тому що вона може іншу роботу  в  секретаріаті налагодити, бо в нас буває так, що взаємодія, документообіг – це дуже важливо також.

 

_______________. Олександр Іванович, у вас є право поставити на голосування ……… питання. Якщо ви хочете, ви можете скористатися…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Давайте таким чином, на наступне засідання, яке я буду пропонувати, якщо ви підтримаєте, що наступне засідання у вівторок, хоча це не сесійний тиждень. Я б дуже хотів, щоб ми проводили засідання не один раз на два тижні, а все ж таки як мінімум один раз на тиждень.

 

_______________.  Я хотів би сказати, що… так, під стенограму… я вперше у Верховній Раді, і у мене записано у календарному плані, що весь наступний тиждень йде робота у комітеті. Я готовий, правда, весь наступний тиждень працювати у комітеті, проводити зустрічі, про які говорилося за цим столом, зустрічатися з людьми, запрошувати, аналізувати відповіді на наші запити і так далі. Прошу, Олег, ну, можливо ми не будемо стримувати свій порив до праці?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Я повністю підтримую, і хотів би…

 

_______________.  Тому що я не розумію, чому ми так стримуємося у своєму бажанні працювати, якщо це бажання от просто нездоланне.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Можливо, нам не потрібно все ж таки формально  там збирати комітети для якихось там вирішень, але якщо є ідеї, якщо ми працюємо, то я хотів би там також підтримати… ми теоретично це підтримували тоді під куполом, що ми можемо там по ємейлах обмінюватися інформацією, так? Щоб не призводити до того, що … Але ми повинні працювати. Я хочу надати таку можливість, тому що ми перед Новим Роком, я вважаю, нормально спрацювали. Ми, як змогли, намагалися підтримати галузь. І я все ж таки буду просити членів комітету, що… і по своїх фракціях, щоб ті зміни, які ми подолали галузеві по бюджету, які були затверджені, до речі, бюджетним комітетом, тобто наші подання були затверджені бюджетним комітетом, щоб вони все ж таки попали до бюджету які... зміни, які будуть вноситися, до 16 лютого. Це дуже важливо для галузі, ми це... і ми тоді зробили, ну, як і домовилися, нормально.

Тому я прошу наступне засідання повноцінне тоді призначити на вівторок, наступне, це може бути 10 ранку, 11 ранку, 13 ранку. Якщо ви підтримуєте це, то давайте зараз: на яку годину, і там проголосуємо і затвердимо. Да, у вівторок, ну, краще в першій половині дня.

 

СЕМЕНУХА Р.С. Олександр Іванович, я категорично підтримую проведення засідань комітетів в ті тижні, коли це передбачено Регламентом Верховної Ради.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Тому давайте в нас...

 

СЕМЕНУХА Р.С. Є прохання: все-таки це середа. Чому? Тому що частина з присутніх, я в тому числі, не є київські. Я проводжу і не тільки там, ну, у Харкові, от, у мене в понеділок уже це знову-таки на загальне, колегіальне рішення, але я просив би це зробити у середу для того, щоб була можливість щось зробити у вівторок і в середу виходити вже на прийняття якихось рішень.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Роман, я поясню, чому у вівторок, тому що в середу я у відрядженні по космічному зв'язку, який потрібен для керування наших...

 

_______________. Є пропозиція, якщо можливо, це на другу частину....

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Друга частина – це ніяк, да? Там у 15-ту виліт?

 

_______________. .....це якось пов'язано з паном Черновецьким?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні, Черновецкий.... А про космос? (Сміх) Тобто до Грузії потрібно летіти.

 

_______________. Третя – виліт вже?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Третя – виліт, мені... Ну, хоча б на 12-ту ми можемо це зробити?

 

МАТУЗКО О.О. Тільки для завершення питання щодо секретаріату, все ж таки хотілося б, якщо буде, да, будете наполягати на кандидатурі, мені тоді не зрозуміло: головний консультант, головний консультант, тоді розподіл якихось, да, функцій, якщо от людина там дійсно зможе структурувати роботу секретаріату, ну, якось тоді розуміти, яка людина закриває який пласт роботи.

 

_______________. Пані Олена, це питання – дуже важливе, я його ставив перед теперішнім секретаріатом. Його досі не доробили. Тобто питання функціоналу кожної людини, що я хочу також бачити, воно зараз в процесі завершення, тому що воно робиться зовнішніми людьми, на жаль.

Тому я думаю, що це питання якраз для Олександра Георгійовича. Тому я вважаю слушною пропозицію Юрія Миколайовича і Костянтина, Альона, і вашу, що давайте тоді ми на вівторок перенесемо усі інші кадрові питання. Але в мене дуже велике прохання: давайте ми це зробимо уже у вівторок, ми з цим закінчимо. Давайте ми попрацюємо над кандидатами, і щоб секретаріат працював дуже важливо, і в першу чергу це юристи. Це юристи, тому що на сьогоднішній час…

І друге, що ми розробляємо зараз – це ззовні люди допомагають розробити, - інструкції посадові. Тому що те, що нам казали, що їх змінювати не можна, це не є правдою. Тобто посадові інструкції у комітеті можна змінювати, для того щоб, і це я хочу сказати офіційно при всіх членах секретаріату, що наступні два-три місяці це буде такий випробувальний строк для всіх по цих посадових інструкціях. Тобто якщо людина не буде відповідати, я буду ставити питання на її звільнення. Так, це є держслужбовець, але комітет повинен працювати. Тому не тільки розподіл, а і функціональні обов'язки, які будуть затверджені мною як головою комітету.

Я не думаю, що це буде готово на вівторок, тому що, на жаль, я ж кажу, це робить там моя команда, тому що інші просто не можуть працювати.

Тому ми переносимо на вівторок питання по інших призначеннях, але в мене дуже велике прохання все ж таки попрацювати всім членам комітету по кандидатурах.

Пункт шостий. Да?

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну, тоді можна все ж таки про проведення зустрічі з представниками органів державної влади, я бистро… пункт 8. Якщо можна, зараз подивитися пункт 8. Проведення…

 

МАТУЗКО О.О.   Запити теж важливо, мені здається.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Запити важливо, але, на жаль, я їх знову знімаю з питання, тому що вони не підготовлені секретаріатом в  належному чині. І це для мене  вже  п'ятий дзвіночок. 

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Пане  Романе, я дуже дякую, але я хотів подивитися, як працює…

 

_______________. Ми ж сьогодні  ухвалили кадрове  рішення.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Да, і тепер є людина…

 

_______________. Воно має спрацювати.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Тут уже, якщо  по півтора місяця ми  терпіли, то  на наступний вівторок  я хочу ці запити уже все ж таки затвердити, бо у тому вигляді,  в якому вони були сьогодні знову зроблені, вони не відповідають зовсім нічому. А люди-роботи  мені не потрібні.

Пункт 8. Я дуже прошу, якщо ми готові працювати, все ж таки відійти від якоїсь  і провести план зустрічі…  Можете мені допомогти. Де цей план зустрічей? От якби це були планшети, так  раз, два, три, чотири і… Не знаю…

 

_______________. Встречи и отчет по старым встречам.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Сьогодні ми вже почали працювати, нові люди  в секретаріаті почали працювати. Я хочу,  щоб це був екран, ми  виводили питання і одразу…

Так,  значить що ми пропонуємо?  23 січня провести  відкриту зустріч комітету з керівниками операторів зв'язку, 23 січня. Надавалось вам і перелік був.

 

_______________. А з яких питань?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. З питань насущних, тобто  взаємодія комітету з  операторами, які  є проблеми.  Доповісти, ми так домовлялися з вами, що буде уже сформований комітет, у нас розподілені... До цього моменту я точно  вам можу гарантувати, що зайдуть галузеві закони вже. Тобто це  спілкування з галуззю, яка нам з вами потрібна. Якщо ви бачите, мені вдалося провести нормально з громадськими організаціями, і вони зараз підтримують комітет, якщо ви бачили. І це дуже добре.

Друге. Ми з Альоною були присутні на запрошення американської торгової палати на зустрічі. Пані Альона була, вона може розказати вам, що це жива розмова і це дуже важливо. Тому я все ж таки просив би затвердити 23 січня зустріч з операторами зв'язку, 30 січня з органами виконавчої влади це міністерство інфраструктури, Національна комісія, Державна служба з питань захисту. Для чого? Для взаємодії. А також я хочу, щоб комітет, як комітет Верховної Ради ми були ведучі для них. Тобто ми їх вели. Ми повинні показати, що є люди, які зараз це будуть контролювати, дивитися і розвивати. Тобто на 30 січня ми запрошуємо Міністерство інфраструктури, НКРЗІ, Державна служба України з питань захисту персональних даних, Державна…

 

_______________. Я перепрошую. А хіба це не той тиждень, коли ми маємо працювати………

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Це той тиждень. Тому я …

 

_______________. Для мене просто це не… Я не гуляю, у мене це найбільш насичений тиждень. Я, наприклад, просив би його виключити взагалі зі списку планування.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Який тиждень?

 

_______________. Той тиждень, який відповідно до календарного плану роботи  Верховної Ради відведений на спілкування з виборцями.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Під стенограму, да.

Ви розумієте, що у нас тоді є проблема, яка. У сесійний тиждень ми не можемо такі зустрічі проводити, реально. Тому що у нас є півдня в середу, коли засідання комітету. Цілий день ідуть засідання, ми не можемо…

 

_______________. У нас наступний тиждень весь присвячений відповідно графіку роботі в комітетах.

 

_______________. (Не чути)

 

_______________. Роботі в комітетах весь наступний тиждень.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. ні, це не пов'язано зі мною, це зі мною ніяк не пов'язано. Добре.

 

_______________. Я, колеги, з вашого дозволу.

 

_______________. (Не чути)

 

_______________. Ні, ну, є тиждень, дійсно, роботи  в комітетах, на ньому і робити.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Тобто є пропозиція всі три зустрічі провести на наступному тижні. Це просто буде дуже… Ну це не реально на одному тижні такі три зустрічі проводити.

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну ми до третього числа працюємо… Наступний тиждень комітети і…

 

_______________. ………останній тиждень…….

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. З виборцями, в округах. Так? Закордонних, я так розумію.

 

_______________.  (Не чути) 

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Да, да.

 

_______________.  …..на 30 січня. Я все-таки запропонував би колегам подумати і всі ті організації… ну я би пропонував для більш якісної і змістовної розмови розділити на три групи. Перша група – це, власне кажучи, інтернет-провайдери,……цього ринку. Друга група – це мобільні оператори. І третя група – це софторні компанії. Бо наявність тут разом їх, ну я, наприклад, не розумію, що може поєднувати там мобільних операторів з інтернет-провайдерами, окрім, власне кажучи, транспорту.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні. Там дуже багато всього…

 

_______________. Дозвольте я закінчу.  Особливо софторні компанії, ну мало, що спільного є з мобільними операторами. Відповідно розмова не буде такою глибокою і не буде галузевою.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Пане Роман, тут ситуація яка. Давайте дивитися на реалії і на мій досвід, бо я приймав участь у попередніх там комітетах і в усьому іншому. Ми не можемо зібратися з вами на одну зустріч. Питання у всіх однакові. Тобто ми кожного разу будемо по тричі обговорювати одне й теж, повірь мені і у софторників навіть питання однакові. Наприклад, питання імей-кодів, питання інвестиції, все однакове. Інтернет і мобільщики – це одне. Тому що зараз конвергенція операторів, ти знаєш, йде, і питання доступу до інфраструктури – це, що для Київстару болюче, що болюче для Lanet чи Тріолану  щодо Піплнету.

Питання конверсії…

 

_______________. (Не чути) 

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну, тільки не треба казати, як їй кажуть, як сьогодні там сказали.

 

 

Ну, це об'єднання там, так. Але торгова марка є і вони виступають під таким зонтічним брендом. І до того ж, коли їх разом всіх збираєш, ти не даєш їм можливості розпорошуватися і вішати на тебе тисячу завдань, які не відповідні. Просто на одному…

 

МАТУЗКО О.О. ……можемо зробити …… першу і другу, а третю…….

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Добре, ну, якщо всі, це підтримують всі, тому я, все ж таки, став… Ну, ми не можемо зараз сказати коли, тому що зараз потрібно з ними погоджувати, але я тоді ставлю голосування те, що провести на наступному тижні погоджену, за умови погодження термінів, дату. Тому що дві зустрічі з операторами зв'язку та з органами, з представниками…

 

________________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні, ні, ні, ми розберемося. Та з представниками органів виконавчої влади. дві зутрічі. Хто – "за"?

 

________________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. А як же?  Ну, це буде неправильно, якщо ми скажемо міністрам і всім… (Загальна дискусія)

 Я можу, мене не буде півдня у вівторок і середу, і четвер, але теоретично я в четвер можу повернутися, тобто в мене там відкрита дата. Якщо ми в середу все вирішимо, я в четвер уже буду. Тобто це четвер, п'ятниця. Або понеділок, вівторок перша половина. Але і тут є проблема в тому, що такі зустрічі краще проводити, ну, з представниками виконавчої влади це перша половина дня, тому що потім це неможливо їм планувати. Ну, і це по етикету, до речі, є, що…, бо потім там всі працюють кожний по своєму міністерству. Є таке, до речі. Я зараз вивчаю діловий етикет і… В понеділок, перша половина вівторок, четвер, п'ятниця. Тоді понеділок, четвер, п'ятниця. Четвер, п'ятниця. Ну, я ж кажу, комітет ми змістимо, у нас знову в секретаріаті працювати просто

 

_____________. (Не чути)       

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні, 3-ю ми домовилися, що ми так…

 

_______________. ……… без проблем, вже………….. 4 дні допрацюємо

 

МАТУЗКО О.О. Давайте четвер, п’ятницю працюємо.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Все, тоді четвер, п’ятниця – фіксуємо. Всім це підходить?

 

МАТУЗКО О.О. І буде час їх підготувати, ці зустрічі, всіх зібрати. Якщо ми на понеділок призначимо, то нікогог не зберемо…

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Давайте, держустанова, ми будемо пропонувати все ж таки. Тобто… Підтримується така пропозиція? Я тоді ставлю на голосування про проведення цих 2-х зустрічей у четвер наступного тижня та п’ятницю, в першій половині. Я прошу тоді голосувати, хто за таке?

Одноголосно.

Так, питання про… Цікава створилася, я хочу проінформувати вас. Пункт 7-й, до чого він відноситься. Всі ми знаємо, що ми підписали Угоду з Європейською асоціацією. І зараз у нас наступив, є процедура імплементації українського законодавства у всіх галузях економіки до європейського. І галузь зв’язку, ІТ, пошти, це дуже величезна робота.

Якимось чином це, звісно, їх право, але це є неправильним. Кабінет Міністрів України без Верховної Ради вирішив проявити ініціативу і самостійно проводити цю імплементацію. Я вважаю, що це є неправильним. І ми не можемо бути осторонь. Окрім того, там вже є розбіжності між Держспецзв’язком та НКРЗІ. Вони бачать це зовсім по-іншому.

Тому в мене є пропозиція очолити, тобто наш комітет повинен зараз взяти на себе ініціативу по імплементації такої дорожньої карти. Це дуже важливо для всіх, і як для  депутатів, повірте мені, як  для фракцій і як для праці.

Тому що це можливість проявити себе. І прийняти якісні і правильні  закони з урахуванням ринку.

Тому якщо зараз ми отримаємо з Кабінету Міністрів, окремо від НКРЗІ,  і окремо від держспецзв'язку, ми з цим не розберемося і оце буде чехарда. Але це є неправильно, це законотворчий процес і це повинна робити Верховна Рада.  Вони мають право на ініціативу звичайно, але я хочу сказати, що я не знаю, за це голосувати не потрібно. Просто в мене є пропозиція, доручити секретаріату, а також, я не можу, а також члени комітету приєдналися до цієї праці, і розробили нашу дорожню карту імплементації законів інформаційно-комунікаційної галузі України до європейських норм.

Так-так.

 

_______________. Кабинет Министров не будет…. (не чути)  ...один закон ……….… (Мікрофон вимкнено)

 

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Це їх проблема…

 

_______________. От Кабмин мы получим естественно законопроекты…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Тому в мене є  пропозиція з урахуванням того, що ми, як мінімум, тут є три людини, це: Лук'янчук, пан Мороко, що ми дуже добре знаємо галузь, то я би хотів, щоб ми взяли таку ініціативу на себе і це буде краще виглядати, я вважаю.

 

_______________. Все равно ясно, что в Кабинете Министров (Мікрофон не включено)… законопроекты … у нас … Кабинет Министров будет……. законопроекты … нужным … не нужным … обязан, они будут идти …  

      

ГОЛОВУЮЧИЙ. Але ми можемо до них подавати. І тоді у нас буде… Ви не забувайте, що у Кабінету Міністрів 2 місяці на громадське обговорювання, там, тобто якщо ми попрацюємо, це буде найкраще. І тоді ми з ними будемо в рівних умовах, ми зможемо з ними не відбуватися, а вести діалог, дискусію.

Так, Роман.

 

СЕМЕНУХА Р.С. Олександр Іванович, я повністю підтримую, оскільки тема, ну, настільки всеохоплююча, і насправді будуть всі комітети Верховної Ради цим займатися. Якщо це буде ініціатива уряду, а вона буде, то я думаю, що основним комітетом буде Комітет з європейської інтеграції. Оскільки він насправді, ну, основне призначення цього комітету не зв'язок з ЄС, а саме імплементація і зміна діючого законодавства і приведення у відповідність до європейських норм. (Загальна дискусія)

 Так, але наша галузь – ми маємо і мусимо бути ініціаторами, і самі це робити. І в тому числі, я думаю, що це одне з питань, які ми можемо вже почати обговорювати з урядовими організаціями, от, на найближчій зустрічі.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну, тобто це не питання, це я таке завдання, я просто повідомляю, що я секретаріату поставлю на опрацювання. А також я пропоную членам комітету долучитися до цієї роботи для того, щоб ми опрацювали. А тут дуже було багато різних ініціатив і там багато і по крипто захисту, і по…, ну, там дуже багато. Тобто це фундаментальна річ, яку ми можемо змінювати і тут фішка в тому, що це потрібно робити, і тут можна вносити зміни без усяких конфліктів між різними групами, між оцим… Це дуже-дуже є важливо, що можна провести якісні зміни, які… Тоді ми підтримуємо таку ініціативу, так? Це робота, ну… (Загальна дискусія)

 Ну, інформаційна довідка щодо діяльності… Пункт 9. З питань інформатизації та зв'язку я практично проінформував про стан справ, який є просто ми домовлялися по запиту Юрія Миколайовича на одному, що я буду інформувати, що є в комітеті, що відбувається, тобто як там.

На жаль, від ситуації на фронті в нас ніяких змін та пригод немає. Тому вся інформація, яка є доступна, вона до вас доходить. Тобто секретаріат вас інформує. Ніякого, нічого більше. остання зустріч, на якій були присутні члени комітету, це була моя зустріч з Альоною тут в комітеті з американською палатою, більше зустрічів ніяких не було. І я не знаю, секретаріат надсилав чи ні, якщо не надсилав, то сьогодні надішле. Ми сформували міжнародні заходи, куди з моєї точки зору обов'язково потрібно, щоб наш комітет був представлений на форумах МСЄ, Ікан, тобто це сім заходів, по-моєму. Сьогодні секретаріат розішле. Дуже важливо отримати зацікавленість хто з членів комітету або потім разом погодити, Але ми повинні на кожному з цих бути присутніми. Там питання фінансування цих поїздок, я думаю, ми уже якось будемо вирішувати там по іншому. Але це дуже важливо для міжнародної співпраці. Ми вже таку аналітику зробили, сьогодні розішлемо. Там перше, по-моєму, те, що у Бразилії, по-моєму, там, де обов'язково. 25-27 травні, там щось таке. Ну,  я не пам'ятаю, але я хочу, щоб ви звернули на це увагу, це є дуже важливим для відновлення якогось реноме України як телекомунікаційної держави. У мене більше…

Так, у кого є якісь запитання?

 

_______________. Олександр Іванович, оскільки я знаю, 16, по-моєму, січня розпочинається або завершується фактично перший етап, пов'язаний із видачею і ліцензією конкурсами 3-ж. От я звертаюсь до вас як до керівника комітету, прошу висловитись і всіх колег членів комітету. Мені здається, було б для забезпечення максимальної прозорості цього процесу, оскільки це викликало певний резонанс під час прийняття бюджету і щодо учасників цього конкурсу, присутність члені комітету, комітету на цих етапах цього конкурсу і прийняти відповідне, наприклад, рішення комітету, що комітет спрямовує своїх представників для участі у всіх етапах тендера, який зараз проводиться.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну, я вважаю, що це слушна пропозиція.

 

_______________. (Не чути)

 

МАТУЗКО О.О. Згідно статусу народного депутата народному депутату, да, не потрібне якесь там додаткове направлення.

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну, я думаю, що це слушна пропозиція. Я тоді зв'яжусь з головою…

 

_______________. За ініціативи участі саме комітету.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Тоді я зараз зв'яжусь з головою комісії, з'ясую це питання і хто з членів комітету, ну, я отримаю від нього відповідь, але, не думаю, що вона повинна бути якась негативна. А ідея дуже добра, я її повністю підтримую. Там єдине, що потрібно, там, взнати який в них графік, то завтра це останній день, я там вже деяку інформацію знаю, тобто конкурс відбудеться. Важко, але конкурс відбудеться це дуже важливо для країни. Давайте казати так, заявки відбудуться, а чи відбудеться конкурс, це ще, це ще питання. І тому звичайно тут дуже важливо, щоб було прозорим, а для нас це, як для комітету, це дуже важливо. Тому я зараз йому зателефоную. Я…

 

_______________. ………… Прем'єр-міністра за його оцінкою 6 мільярдів гривень мінімум Україна має отримати. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Щоб наздогнати країни Африки наш комітет, наш комітет …….. працювати над імплементацією 4G, а не 3G. Тобто давайте чесно казати. Да. Я підтримую. Я думаю, ну, це, всі підтримують таку пропозицію. Я зараз зв'яжусь і взнаю її графік, і ми тоді від комітету організуємо тоді, хто з членів комітету бажає прийняти участі, ми всіх запросимо тоді. Дякую за пропозицію.

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Я сьогодні, так, сьогодні розішлю. Все? Немає ні в у кого ніяких?..

Я дуже дякую за роботу, за ефективну роботу, ми сьогодні прийняли важливі рішення. І ще раз наголошую в сотий раз: нам потрібно наповнити комітет працюючими людьми.  Тому давайте до вівторка ми над цим…

Всім дякую. Дуже приємно і… будемо працювати.