Шановні колеги!

 

За результатами попереднього розгляду на засіданні Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв’язку 16 березня 2016 року  проекту Закону про доступ до інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики для розвитку телекомунікаційних мереж (реєстр. № 4159) підготовлено проект Меморандуму про взаємодію та співпрацю між представниками Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв’язку, Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, Антимонопольного комітету України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, представниками енергетичних компаній, власників об’єктів енергетичної інфраструктури, операторів та провайдерів телекомунікацій, профільних асоціацій та проект Правил використання об’єктів енергетичної інфраструктури для розміщення телекомунікаційних мереж.

Проект Меморандуму та проект Правил розміщені на веб-сторінці Комітету з питань інформатизації та зв’язку (http://komit.rada.gov.ua)

Пропонуємо взяти участь в обговоренні зазначених документів, подати пропозиції та зауваження до них. Будемо вдячні за надання пропозицій на адресу секретаріату Комітету stolyarska@rada.gov.ua та в термін до 31 березня 2016 року.

А також просимо долучитися до підписання зазначених вище Меморандуму про взаємодію та співпрацю та Правил використання об’єктів енергетичної інфраструктури для розміщення телекомунікаційних мереж, яке відбудеться 1 квітня 2016 року (початок о 13:00) в адміністративному будинку Верховної Ради України за адресою: вул. Садова, 3а, кімн. 1034 (зала засідань Комітету з питань інформатизації та зв’язку).

Контактна особа: Столярська Катерина Михайлівна (stolyarska@rada.gov.ua, конт.тел. 044 255-36-29).



З повагою,

Олександр Данченко,

Голова Комітету







МЕМОРАНДУМ

ПРО ВЗАЄМОДІЮ ТА СПІВПРАЦЮ

 

між представниками Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв’язку, Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, Антимонопольного комітету України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, представниками енергетичних компаній, власників об’єктів енергетичної інфраструктури, операторів та провайдерів телекомунікацій, профільних асоціацій

 Керуючись Конституцією України, Цивільним кодексом України, Законом України «Про електроенергетику», Законом України «Про телекомунікації», Законом України «Про захист від недобросовісної конкуренції», іншими нормативно-правовими актами

 з метою налагодження конструктивного діалогу, взаємодії та координації діяльності між операторами та провайдерами телекомунікацій, профільними асоціаціями та енергетичними компаніями, власниками об’єктів енергетичної інфраструктури для вирішення проблемних питань та отримання позитивного результату для правомірного та ефективного використання об’єктів енергетичної інфраструктури для розміщення телекомунікаційних мереж,

 усвідомлюючи необхідність співробітництва та базуючись на принципах взаємної поваги, в межах законодавства України

 Комітет Верховної Ради України з питань інформатизації та зв’язку, Міністерство енергетики та вугільної промисловості, Антимонопольний комітет України, Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, Національна комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, представники енергетичних компаній, власники об’єктів енергетичної інфраструктури, оператори та провайдери телекомунікацій, профільні асоціації (далі – Сторони),

 ґрунтуючись на принципах відкритості, прозорості, законності, поваги до прав і свобод людини, створення рівних умов для діяльності та тривалої взаємної співпраці з максимальним використанням потенціалу та досвіду Сторін  для досягнення поставленої мети, уклали цей Меморандум про нижченаведене.

 

1. Мета та загальні положення

 

1.1. Метою цього Меморандуму є консолідація зусиль Сторін, спрямованих на визначення спільного бачення Сторін, щодо розбудови інформаційного суспільства України;

необхідності створення нової та удосконалення діючої нормативно-правової бази з розміщення об’єктів телекомунікаційних мереж на об’єктах енергетичної інфраструктури;

необхідності розвитку телекомунікаційних мереж, як невід’ємної складової виробничої та соціальної інфраструктури України;

спільне бажання забезпечити споживачам вільний і прозорий вибір та доступ до послуг телекомунікацій;

важливості конструктивного співробітництва;

необхідність якнайшвидшого вирішення нагальних проблем та керуючись принципом доцільності об’єднання зусиль для досягнення поставленої мети.

1.2. Цей Меморандум слід розглядати як основу для розроблення подальших заходів, спрямованих на розвиток взаємодії і співробітництва Сторін у межах повноважень, визначених ним, Конституцією та законодавством України.

1.3. Цей Меморандум є документом, на підставі якого Сторони мають здійснювати координацію своїх дій для досягнення мети, встановленої цим Меморандумом.

1.4. Сторони визначили координатором спільної участі Сторін у співробітництві виконання цього Меморандуму – Комітет Верховної Ради України з питань інформатизації та зв’язку.

1.5. Сторони виражають готовність до здійснення взаємовигідного співробітництва у визначених цим Меморандумом напрямах співпраці.

1.7. Сторони мають намір забезпечувати всебічну підтримку для розвитку співробітництва Сторін згідно з положеннями цього Меморандуму та інформувати одна одну про заходи, що здійснюються.

1.6. Сторони діють відповідно до цього Меморандуму, а також відповідно до інших угод та\або договорів, які можуть бути укладені між Сторонами.

 

2.    Напрями співпраці

 

2.1. Сторони докладатимуть обопільних зусиль щодо відпрацювання узгодженої позиції, зокрема з питань:

формування основних принципів використання об’єктів енергетичної інфраструктури;

вироблення підходів використання об’єктів енергетичної інфраструктури;

формулювання прав та обов’язків операторів, провайдерів  телекомунікацій та власників об’єктів енергетичної інфраструктури;

принципів формування вартості використання об’єктів енергетичної інфраструктури;

формування узгодженої позиції при роботі з державними органами.

2.2. З метою практичної реалізації цього Меморандуму Сторони домовились:

створювати спільні робочі групи за участю представників Сторін з метою опрацювання проектів нормативно-правових актів з питань, що є предметом цього Меморандуму, та вироблення пропозицій щодо їх удосконалення;

ініціювати розробку нових проектів нормативно-правових актів з питань, що є предметом цього Меморандуму;

ініціювати встановлення взаємоузгоджених Правил використання об’єктів енергетичної інфраструктури для розміщення телекомунікаційних мереж;

при підготовці документів нормативного характеру, що подаються кожною зі Сторін до органів державної влади, Сторони проводять спільні консультації з питань, які стосуються їх сфери діяльності;

приймати участь у планових та позапланових засіданнях, нарадах з розгляду проектів законів та інших нормативно-правових актів, обговорення питань щодо напрямків та підходів до регулювання використання об’єктів енергетичної інфраструктури, а також інших питань, які представляють спільний інтерес;

здійснювати взаємну допомогу у розробці нормативно-правових актів;

консолідувати спільні зусилля при опрацюванні проекту Закону про доступ до інфраструктури об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики для розвитку телекомунікаційних мереж, реєстр. № 4159 від 26.02.2016;

обмінюватись наявною в їх розпорядженні інформацією з питань, що становлять взаємну зацікавленість, проводити спільні консультації, встановлювати необхідні зв’язки з третіми особами та інформувати один одного про результати цих контактів;

виконувати рішення, прийняті спільними робочими групами в рамках роботи відповідно до цього Меморандуму;

за домовленістю вживати інші заходи, спрямовані на реалізацію цього Меморандуму;

здійснювати контроль за виконанням спільних рішень та домовленостей.

 

3.    Приєднання до Меморандуму

 

3.1. Приєднання до цього Меморандуму здійснюється шляхом надсилання на адресу Координатора – Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв’язку (01008, м. Київ, вул. Грушевського, 5) листа щодо намірів про приєднання та підтвердження згоди щодо участі у заходах, визначених у цьому Меморандумі.

3.2. Координатор та бажаючий приєднатися до цього Меморандуму підписують договір приєднання до Меморандуму.

3.4. Сторона може вийти з цього Меморандуму та припинити виконання заходів, визначених в ньому повідомивши про такі наміри Координатора не пізніше ніж через місяць.

 

4.    Строк дії Меморандуму

 

4.1. Цей Меморандум набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до законодавчого врегулювання питань співпраці зазначених у цьому Меморандумі.

4.2. Припинення дії цього Меморандуму не впливає на стан і строк виконання заходів та домовленостей, які не завершені на момент припинення дії цього Меморандуму.

 

5.    Інші положення

 

5.1. Сторони за взаємною домовленістю можуть вносити до цього Меморандуму зміни, які оформляються Рішеннями і становлять невід’ємну частину цього Меморандуму. Рішення щодо внесення змін до цього Меморандуму приймаються за письмовою згодою усіх його Сторін.

5.2. Будь-які спірні питання щодо тлумачення або застосування положень цього Меморандуму вирішуються Сторонами шляхом консультацій та досягнення взаємної згоди.

5.3. Сторони зобов’язуються:

зберігати конфіденційну інформацію, отриману в ході реалізації Меморандуму;

утримуватись від дій, які можуть заподіяти моральну, економічну чи іншу шкоду будь-якій Стороні Меморандуму.

5.4. Кожна із Сторін цього Меморандуму призначає відповідальну особу за здійснення співробітництва між Сторонами.

 

 

На підтвердження викладеного, цей Меморандум підписали уповноважені особи Сторін.

 

Вчинено у м. Києві «_____»___________2016 року у ____ примірниках, які мають однакову юридичну силу.

 

 

 

За Комітет Верховної Ради України         За Міністерство енергетики

з питань інформатизації та зв’язку            та вугільної промисловості

Голова Комітету                                          Уповноважена особа

 

 

 

______________________________           ___________________________

О.І. ДАНЧЕНКО 

 

 

За Антимонопольний комітет                   За Державну службу спеціального

України                                                     зв’язку та захисту інформації України

Уповноважена особа                                 Голова Служби

 

 

 

 

   ______________________________                  ____________________________

                                                                  Л.О. ЄВДОЧЕНКО

 

За Національну комісію, що здійснює             За Національну комісію, що здійснює     

державне регулювання у сферах                      державне регулювання у сфері

енергетики та комунальних послуг                 зв’язку та інформатизації  

    Уповноважена особа                                        Голова Комісії

 

 

 

   _______________________________                 _____________________________

                                                                  О.М. ЖИВОТОВСЬКИЙ

 

 

    За Інтернет Асоціацію України                       За Українську асоціацію операторів

                                                                  зв’язку «Телас»

    Голова Правління                                            Голова Ради Асоціації

 

 

 

 

   _______________________________                 _____________________________
 
   О.П. ФЕДІЄНКО                                               Л.М. ОШЕРОВ

 

 

 

(доповнити список підписантів: представники енергетичних компаній, власники об’єктів енергетичної інфраструктури, оператори та провайдери телекомунікацій, профільні асоціації)

 

 

 






ПРАВИЛА

ВИКОРИСТАННЯ ОБ’ЄКТІВ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ

ДЛЯ РОЗМІЩЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ МЕРЕЖ

 

Ці Правила встановлюють загальні принципи використання об’єктів енергетичної інфраструктури для розміщення телекомунікаційних мереж, відповідно до яких енергетичні компанії, власники об’єктів енергетичної інфраструктури та оператори (провайдери) телекомунікацій (далі - Сторони), здійснюють свою господарську діяльність.

 

Враховуючи положення Директиви 2002/21/, 2002/19/ ЕС та Декларації принципів «Побудова інформаційного суспільства - глобальне завдання у новому тисячолітті»;

бажаючи розвивати принципи, які викладено в документах Ради Європи стосовно ефективного використання інфраструктури для забезпечення інтересів споживачів в отриманні телекомунікаційних послуг та створення конкурентного середовища;

розглядаючи телекомунікації, як невід’ємну складову виробничої та соціальної інфраструктури України;

усвідомлюючи спільну відповідальність за забезпечення динамічного та ефективного розвитку телекомунікацій в Україні;

керуючись спільним бажанням забезпечити споживачам вільний і прозорий вибір та доступ до телекомунікаційних послуг;

визнаючи важливість конструктивного співробітництва, що має ґрунтуватися на засадах взаємної поваги, конкуренції, добросовісності та прозорості;

з метою унеможливлення корупційних складових при використанні інфраструктури об’єктів енергетики для розміщення телекомунікаційних мереж та сприяння становленню механізмів саморегуляції і запобігання вчинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції та прав споживачів:

 

Сторони домовилися дотримуватися цих Правил використання об’єктів енергетичної інфраструктури  для розміщення телекомунікаційних мереж (далі - Правила)

 

Розділ 1. Загальні положення

 

1.              Ці  Правила розроблені відповідно до Конституції України, Кодексів, Законів України, керуючись: Правилами охорони електричних мереж, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 1997 р. N 209, Правилами користування електричною енергією, затвердженими Постановою Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України від 31 липня 1996 року N 28, Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими Наказом Міністерства палива та енергетики України від 25 липня 2006 року N 258, Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими Наказом Комітету по нагляду за охороною праці та Міністерства праці та соціальної політики України від 9 січня 1998 року  N 4, Правилами улаштування електроустановок; Керівництвом щодо будівництва лінійних споруд волоконно-оптичних ліній зв'язку (Керівний нормативний документ Державного комітету зв’язку та інформатизації (КНД 45-141-99)), Галузевими будівельними нормами України «Лінійно-кабельні споруди телекомунікацій» (ГБН В.2.-34620942-002:2015), Правилами безпеки при роботах на кабельних лініях зв'язку i проводового мовлення, затвердженими наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 17 травня 2006 № 85, Керівництвом щодо будівництва лінійних споруд волоконно-оптичних ліній зв'язку (Керівний нормативний документ Державного комітету зв1язку та інформатизації (КНД 45-141-99)), «Проектування, будівництво та експлуатація волоконно-оптичних ліній зв'язку по повітряних лініях електропередавання» (ГКД 34.48.151-2003), Рекомендаціями з підвішування оптичних кабелів на опорах повітряних ліній зв'язку ЛЕП контактної мережі залізниць, Галузевим нормативним документом ГНД 34.05.836 -2004, Нормативним документом Міністерства палива та енергетики СОУ 40.1-00130044-834:2010,

2.       У цих Правилах вживаються наступні терміни:

          Енергопостачальник - особа, правомочна на укладення договорів та надання послуг на використання об’єктів енергетичної інфраструктури для розміщення телекомунікаційних мереж.

          Оператори/провайдери - оператори і провайдери телекомунікацій у розумінні Закону України «Про телекомунікації».

          Використання об’єктів енергетичної інфраструктури - це доступ і користування елементами об’єктів енергетичної інфраструктури для розташування, модернізації та експлуатації технічних засобів телекомунікацій оператором/провайдером на підставі договору.

          Об’єкт енергетичної інфраструктури для розміщення телекомунікаційних мереж - опора повітряних ліній електропередач, що використовується для розміщення, зокрема, кабельних телекомунікаційних мереж.

          Опора повітряних ліній електропередач - споруда (конструкція) для утримання проводів і тросів повітряних ліній електропередач на заданій відстані від поверхні землі.

          Розвиток телекомунікаційних мереж - нове будівництво, реконструкція та/або технічне переоснащення телекомунікаційних мереж.

          Кабель телекомунікацій - це електричні та оптичні кабелі різних видів, використання яких дозволено згідно чинного законодавства України.

          Доброчесна поведінка - поведінка, яка полягає у сумлінному виконанні сторонами взятих на себе зобов’язань, шанобливому ставленні до Сторін та споживачів, неухильному дотриманні Конституції України, Законів України, інших нормативно-правових актів та вимог цих Правил.

          Інші терміни – це терміни, які вживаються, відповідно до законодавства України.

3.       Основними принципами  використання об’єктів енергетичної інфраструктури  є:

безперешкодний та недискримінаційний доступ операторів/провайдерів до об’єктів енергетичної інфраструктури з метою їх використання для потреб телекомунікацій при умові наявності технічної можливості, що визначається проектом;

доступність та відкритість інформації щодо можливості доступу до об’єктів енергетичної інфраструктури;

тривалість надання у використання, на строк надання телекомунікаційних послуг споживачам;

ефективне використання обмежених ресурсів об’єктів енергетичної інфраструктури;

договірна оплата послуг з використання об’єктів енергетичної інфраструктури;

відкритість інформації щодо порядку надання послуг та підходів до визначення їх вартості;

сприяння підвищенню конкурентоспроможності та  поліпшенню довіри.

 

Розділ 2. Порядок використання об’єктів енергетичної інфраструктури

 

1.       Використання об’єктів енергетичної інфраструктури здійснюється операторами/провайдерами на договірній основі із енергопостачальниками. Для укладання відповідного Договору, оператор/провайдер звертається до енергопостачальника із заявою в порядку, що розміщений на сайті енергопостачальника.

До заяви додається:

копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або виписка (або витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

копія свідоцтва платника ПДВ (витяг з реєстру платників ПДВ)  або копія свідоцтва платника єдиного податку (витяг з реєстру платників єдиного податку);

довіреність на особу-представника;

план-схема розміщення сумісного підвішення кабелів зв’язку у трьох примірниках.

Всі документи мають бути оформлені та завірені належним чином. Після надання заяви разом з необхідним пакетом документів, енергопостачальник перевіряє наявність опор повітряних ліній електропередач в обраній місцевості та розглядає технічну можливість розміщення на них кабелів телекомунікацій.

2.       За результатами розгляду заяви, енергопостачальник, в строк, що не перевищує 10 робочих днів з дати надходження заяви видає оператору/провайдеру умови\технічні вимоги або письмово повідомляє про відмову з обґрунтуванням її причин.

3.       Енергопостачальник має право обґрунтованої відмови оператору/провайдеру в укладенні Договору на використання об’єктів енергетичної інфраструктури виключно у разі відсутності технічної можливості. У випадку не згоди з відмовою, оператор/провайдер має право залучати незалежних експертів з метою оцінки висновків енергопостачальника.

4.       Умови є чинними до моменту завершення робіт з розташування технічних засобів телекомунікацій, але не більше року з моменту видачі.

5.       Після розроблення та погодження робочого проекту, оператор/провайдер звертається до енергопостачальника, з пропозицією щодо укладання Договору, до якої додається робочий проект. На основі погодженого робочого проекту, фахівці енергопостачальника проводять в термін до 20-ти робочих днів техніко-економічні розрахунки та готують проект Договору про використання об’єктів енергетичної інфраструктури. Якщо енергопостачальник погодив робочий проект то повинен у строк до 20-ти робочих днів укласти Договір про використання об’єктів енергетичної інфраструктури.

6.       Істотними умовами Договору є :

конкретно визначений елемент(и) інфраструктури об’єктів енергетичної інфраструктури, що використовується оператором/провайдером;

конкретно визначені технічні засоби телекомунікацій оператора/провайдера;

ціна договору;

права та обов’язки сторін при використанні об’єктів енергетичної інфраструктури;

зобов'язання сторін щодо дотримання вимог безпеки;

порядок проведення планових і позапланових експлуатаційних робіт;

строк договору;

автоматична пролонгація договору.

7.       Реорганізація чи зміна енергопостачальника та/або власника об’єктів енергетичної інфраструктури не є підставою для зміни умов чи розірвання Договору на використання об’єктів енергетичної інфраструктури.

8.       Відмова оператору/провайдеру у фізичному доступі до об’єктів енергетичної інфраструктури можлива виключно у випадках порушень істотних умов Договору.

9.       Сторони зобов’язуються не включати до Договору умови, що суперечать цим Правилам.

 

Розділ 3. Права та обов’язки сторін

 

1. Сторони зобов’язуються:

утримуватись від будь-яких дій, що порушують принципи вільної ринкової економіки та шкодять довірі до суб’єктів господарювання під час доступу до об’єктів енергетичної інфраструктури для розміщення телекомунікаційних мереж, що може в цілому негативно відобразитись на іміджі Сторін;

не вчиняти дій, що містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, в тому числі законодавства про захист від недобросовісної конкуренції;

не розголошувати та не передавати третім особам інформацію, отриману в зв’язку із співпрацею в рамках цих Правил, без погодження з іншими Сторонами, крім випадків, якщо інше передбачене чинним законодавством;

не створювати перешкод суб’єктам господарювання у процесі конкуренції шляхом дискредитації суб’єкта господарювання, схилення до бойкоту суб’єкта господарювання, підкупу працівника, посадової особи, та утримуватись від досягнення неправомірних переваг у конкуренції шляхом порушення чинного законодавства.

 

2. Енергопостачальник має право:

надавати операторам/провайдерам дозвіл на використання об’єктів енергетичної інфраструктури;

відмовляти операторам/провайдерам у наданні доступу до об’єктів енергетичної інфраструктури в порядку та з підстав, визначених цими Правилами;

здійснювати контроль за виконанням операторами/провайдерами робіт при виконанні умов договору;

вимагати від операторів/провайдерів усунення порушень, виявлених за результатами контролю за виконанням операторами/провайдерами робіт при виконанні Договору.

 

3. Енергопостачальник зобов’язаний:

за зверненням операторів/провайдерів надавати у договірне використання об’єкти енергетичної інфраструктури відповідно до цих Правил;

забезпечувати недискримінаційне використання операторами/провайдерами об’єктів енергетичної інфраструктури з метою створення рівних умов і не надавати переваги одним операторам/провайдерам над іншими за рівних умов використання об’єктів енергетичної інфраструктури;

надавати можливість попереднього огляду та отримання необхідної інформації стосовно об’єктів енергетичної інфраструктури, для розміщення технічних засобів телекомунікацій перед укладанням договору;

забезпечувати уповноваженим особам оператора/провайдера в порядку, встановленому законодавством, безперешкодний доступ до всіх об’єктів енергетичної інфраструктури на підставі Договору, за умови збереження цілісності та працездатності всіх технічних засобів телекомунікацій інших операторів/провайдерів;

забезпечувати можливість електроживлення технічних засобів телекомунікацій оператора/провайдера в порядку, встановленому законодавством;

забезпечити належний технічний стан об’єктів енергетичної інфраструктури,  якими користується оператор/провайдер на підставі Договору, здійснювати за власний рахунок поточний та капітальний ремонт об’єктів енергетичної інфраструктури, та не допускати замовлення та виконання будь-яких додаткових робіт та послуг щодо утримання таких елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики за рахунок операторів/провайдерів;

не включати до Договору умови, що передбачають покладання робіт на оператора/провайдера, зокрема: ремонт чи дообладнання оператором/провайдером об’єкту енергетичної інфраструктури, що призводять до витрат, пов'язаних з цими роботами, а також вимоги, які передбачають передачу прокладених провайдером/оператором замовником кабелів/елементів електрозв'язку на баланс енергопостачальника;

відновити доступ до елементів енергетичної інфраструктури об’єктів за укладеним договором, після усунення оператором/провайдером порушень істотних умов Договору;

попереджати оператора/провайдера про плановий ремонт об’єктів енергетичної інфраструктури за 10 робочих днів;

не висувати до операторів/провайдерів телекомунікацій вимог з дообладнання, ремонту чи заміни об’єктів енергетичної інфраструктури, наприклад опор, які плануються до використання чи вже використовуються для розміщення телекомунікаційних мереж;

розміщувати на офіційній сторінці в мережі Інтернет енергопостачальника принципи формування ціни з надання у використання об’єктів енергетичної інфраструктури для розміщення телекомунікаційних мереж;

не розголошувати та не передавати третім особам інформацію, отриману в зв’язку із співпрацею в рамках цих Правил, без погодження з іншими Сторонами, крім випадків, якщо інше передбачено чинним законодавством;

не створювати перешкоди суб’єктам господарювання у процесі конкуренції шляхом дискредитації суб’єкта господарювання, схилення до бойкоту суб’єкта господарювання, підкупу працівника, посадової особи, та утримуватись від досягнення неправомірних переваг у конкуренції шляхом порушення чинного законодавства.

 

4. Права операторів/провайдерів:

оператори/провайдери, перед укладанням Договору, мають право на попередній огляд та отримання необхідної інформації про елементи об’єктів енергетичної інфраструктури для розміщення технічних засобів телекомунікацій;

після укладання Договору оператори/провайдери мають право на:

безперешкодний доступ до всіх елементів об’єктів енергетичної інфраструктури відповідно до умов Договору;

проведення робіт відповідно до умов Договору на елементах об’єктів енергетичної інфраструктури;

отримання електроживлення технічних засобів телекомунікацій від джерел електроживлення в порядку, встановленому законодавством;

відшкодування збитків, заподіяних операторам/провайдерам внаслідок невиконання чи неналежного виконання власником умов договору.

 

5. Оператори/провайдери зобов’язані:

здійснювати заходи з доступу до елементів об’єктів енергетичної інфраструктури відповідно до умов Договору;

розташовувати технічні засоби телекомунікацій відповідно до проектної документації;

відшкодовувати збитки енергопостачальнику або третім особам, заподіяні унаслідок невиконання чи неналежного виконання робіт з вини оператора/провайдера, пов’язаних з розташуванням технічних засобів телекомунікацій, в порядку та межах, передбачених Договором;

розміщувати на технічних засобах телекомунікацій інформацію про провайдера/оператора, зокрема: найменування, поштову, електронну адресу, номери телефонів тощо.

 

Розділ 4.  Стосунки Сторін з державними органами

 

1.       Сторони зацікавлені в розвитку господарської діяльності з урахуванням кращої світової практики. У зв'язку з цим вони вважають дуже важливою співпрацю з державними органами, до компетенції яких належить здійснення контролю за дотриманням законодавства.

2.       Сторони можуть подавати до державних органів свої пропозиції з питань використання об’єктів енергетичної інфраструктури.

3.       Сторони можуть інформувати державні органи про стан справ. На запрошення державних органів вони беруть участь у засіданнях, «круглих столах», в роботі комісій чи інших органів, створених для вирішення разом з державними органами актуальних проблем, підготовці необхідних матеріалів та проведенні інших заходів. Для такої праці Сторони залучають своїх працівників.

4.       Сторони надають державним органам лише правдиву та повну перевірену інформацію.

5.       Сторони ніколи не використовують свої стосунки з державними органами з метою отримання індивідуальних преференцій або пільг для досягнення переваг. Вони рішуче відкидають дії, що можуть призвести до корупції у будь-якій формі, а також виникнення конфлікту інтересів, крім тих, що виникають на засадах добросовісної конкуренції.

 

Розділ 5. Досудове врегулювання спорів

 

1. Сторони розуміють, що найефективнішою формою контролю є самоконтроль. Тому вони слідкують за тим, щоб не допускати в своїй роботі порушень чинного законодавства і положень цих Правил.

2. При наявності фактів порушень Правил будь-якою із Сторін, інша Сторона має право вимагати припинення його вчинення шляхом звернення до Сторони, що вчинила порушення у письмовому порядку з обов’язковим зазначенням фактів вчинення відповідного діяння. Сторона, що вважається такою, що вчинила порушення надає пояснення з приводу порушень протягом 14 календарних днів з моменту отримання звернення. Надалі Сторони зобов’язані дійти згоди, яким чином порушення (у разі його наявності) може бути виправлене. У разі недосягнення згоди, Сторона, яка ініціювала розгляд порушення, має право продовжити розгляд справи у передбаченому законодавством порядку.

 

Розділ 6. Заключні положення

 

1.     Ці Правила підписали уповноважені особи Сторін.

За Комітет Верховної Ради України         За Міністерство енергетики

з питань інформатизації та зв’язку            та вугільної промисловості

Голова Комітету                                          Уповноважена особа

 

 

 

______________________________           ___________________________

О.І. ДАНЧЕНКО 

 

 

За Антимонопольний комітет                    За Державну службу спеціального

України                                                     зв’язку та захисту інформації України

Уповноважена особа                                  Голова Служби

 

 

 

 

____________________________               ____________________________

                                                                          Л.О. ЄВДОЧЕНКО

 

За Національну комісію, що здійснює  За Національну комісію, що здійснює     

державне регулювання у сферах                       державне регулювання у сфері

енергетики та комунальних послуг                   зв’язку та інформатизації  

Уповноважена особа                              Голова Комісії

 

 

 

______________________________           ___________________________

                                                                          О.М. ЖИВОТОВСЬКИЙ

 

 

За Інтернет Асоціацію України            За Українську асоціацію операторів

України                                                    зв’язку «Телас»

Голова Правління                                    Голова Ради Асоціації

 

 

 

 

____________________________               ____________________________

О.П. ФЕДІЄНКО                                             Л.М. ОШЕРОВ

 

 

 

(доповнити список підписантів: представники енергетичних компаній, власники об’єктів енергетичної інфраструктури, оператори та провайдери телекомунікацій, профільні асоціації)


Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини 8 скликання”

17 серпня 2018 18:12
30 липня 2018 13:23
10 липня 2018 16:20
03 липня 2018 17:06
01 червня 2018 12:03
30 травня 2018 15:47
22 травня 2018 10:05
25 квітня 2018 11:42
30 березня 2018 12:11
20 березня 2018 15:07