Шановні колеги!
Протягом усіх років незалежності галузь інформаційно - комунікаційних технологій розвивалася в Україні хаотично.
Ми спостерігали чи не найбільше кадрових, адміністративних, законодавчих реформ, які не давали можливості галузі розвиватися.
Специфіка ринку інформаційних технологій полягає в тому, що він саморегульований, а державі необхідно створити для цього сприятливі умови.
докладніше

Діяльність Комітету

16 червня 2016, 16:16 Комітет

Комітет розглянув проект Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо оплати послуг з оформлення паспорта громадянина України, паспорта для виїзду за кордон) реєстр. №4617

Комітет Верховної Ради України з питань інформатизації та зв’язку розглянув на своєму засіданні 16.06.2016 року (протокол №45) проект Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо оплати послуг з оформлення паспорта громадянина України, паспорта для виїзду за кордон) реєстр. №4617 від 06.05.2016, поданий Кабінетом Міністрів України.

У законопроекті пропонується  доповнити статтю 29, 64 та 69 Бюджетного кодексу України новими положеннями, згідно з якими до джерел формування спеціального фонду Державного бюджету України у частині  доходів належатимуть 30 відсотків вартості адміністративної послуги як частини адміністративного збору за оформлення, обмін документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, а до доходів загального фонду відповідних місцевих бюджетів – 70 відсотків вартості зазначеної адміністративної послуги. Зазначені кошти, які визначено джерелами формування спеціального фонду, пропонується спрямовувати на придбання бланків документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, їх персоналізацію та розбудову інфраструктури Єдиного державного демографічного реєстру.

За інформацією Державної міграційної служби України зазначений проект закону потребує розгляду у комплексі із проектом Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, на виконання зобов’язань України з лібералізації візового режиму з Європейським Союзом» реєстр. № 3224 від 05.10.2015), який встановлює розмір адміністративного збору. Прийняття проекту дозволить створити прозорий механізм оплати послуг з оформлення і видачі паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон, проїзного документа біженця, а також забезпечить можливість безперебійного фінансування виготовлення бланків документів, їх персоналізації, здійснення розбудови інфраструктури Єдиного державного демографічного реєстру.

Згідно висновку Міністерства внутрішніх справ України прийняття законопроекту підтримується оскільки створює умови запровадження прозорого механізму наповнення загального фонду місцевих бюджетів у розмірі 70 відсотків вартості адміністративної послуги за оформлення документів, а решта коштів буде спрямовано на виготовлення бланків відповідних документів.

Поряд з цим слід відмітити, що Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України звертає увагу на відсутність належного обґрунтування розподілу надходжень від плати за зазначені у проекті адміністративні послуги між спеціальним фондом Державного бюджету України та загальним фондом відповідних місцевих бюджетів. Відповідно до вимог ст. 91 Регламенту Верховної Ради України та ст. 27 Бюджетного кодексу України до проекту слід надати належне фінансово-економічне обґрунтування (включаючи відповідні розрахунки).

Враховуючи вищезазначене, Комітет ухвалив:

1. Рекомендувати Верховній Раді України Проект Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо оплати послуг з оформлення паспорта громадянина України, паспорта для виїзду за кордон) реєстр. №4617 від 06.05.2016, поданий народними Кабінетом Міністрів України, прийняти за основу.

 2. Направити Висновок Комітету про розгляд зазначеного законопроекту до Комітету Верховної Ради України з питань бюджету.