Верховна Рада в цілому прийняла законопроєкт № 2110,
який дозволить покращити стан державних реєстрів в Україні. Це допоможе
оптимізувати наявні реєстри, зробити їх ефективними, а дані в них —
якісними. Це наступний крок до запровадження режиму «без паперів». «За»
проголосували 282 депутати.
В Україні на сьогодні понад 350 державних реєстрів. Проте, на жаль, немає єдиних правил і стандартів для їх створення й функціонування. Інформація дублюється, а в інших вже давно не оновлюється. Деякі існують взагалі у вигляді Excel-таблиць або в гугл-документах. Про захищеність реєстрів у такому разі складно говорити. А про інформаційну взаємодію — тим більше.
Законопроєкт запровадить поняття «базові реєстри». Вони міститимуть основну інформацію про українців. Наприклад, Єдиний демографічний реєстр буде першоджерелом інформації про особу — її вік, ПІБ, ідентифікаційні документи. Не потрібно приносити ксерокопії чи довідки в різні держоргани, оскільки обмін інформацією буде в електронному вигляді. Так, інформація не дублюватиметься й відрізнятиметься про одну й ту саму людину в різних держреєстрах.
У результаті це дозволить робити держпослуги ефективними та максимально автоматизовувати їх.
Крім того, законопроєкт вводить поняття адміністраторів та технічних адміністраторів держреєстрів. Це дозволить не створювати окрему технічну команду для кожного держреєстру, а ефективно використовувати наявні в державі ресурси команд розробки та підтримки реєстрів. А також підвищить ефективність використання державних коштів.
В Україні на сьогодні понад 350 державних реєстрів. Проте, на жаль, немає єдиних правил і стандартів для їх створення й функціонування. Інформація дублюється, а в інших вже давно не оновлюється. Деякі існують взагалі у вигляді Excel-таблиць або в гугл-документах. Про захищеність реєстрів у такому разі складно говорити. А про інформаційну взаємодію — тим більше.
Законопроєкт запровадить поняття «базові реєстри». Вони міститимуть основну інформацію про українців. Наприклад, Єдиний демографічний реєстр буде першоджерелом інформації про особу — її вік, ПІБ, ідентифікаційні документи. Не потрібно приносити ксерокопії чи довідки в різні держоргани, оскільки обмін інформацією буде в електронному вигляді. Так, інформація не дублюватиметься й відрізнятиметься про одну й ту саму людину в різних держреєстрах.
У результаті це дозволить робити держпослуги ефективними та максимально автоматизовувати їх.
Крім того, законопроєкт вводить поняття адміністраторів та технічних адміністраторів держреєстрів. Це дозволить не створювати окрему технічну команду для кожного держреєстру, а ефективно використовувати наявні в державі ресурси команд розробки та підтримки реєстрів. А також підвищить ефективність використання державних коштів.
Ще за розділом
“Новини”
17 грудня 2024 17:26
17 грудня 2024 17:24
17 грудня 2024 16:08
12 грудня 2024 16:41
03 грудня 2024 15:04
29 листопада 2024 17:06
28 листопада 2024 12:35
25 листопада 2024 17:05
20 листопада 2024 16:30
20 листопада 2024 12:10