Голова підкомітету електронного врядування Комітету з питань цифрової трансформації Сергій Штепа інформує щодо покращення якості та швидкості надання громадянам допомоги в екстрених ситуаціях за єдиним телефонним номером 112.
«За офіційною статистикою під час дії воєнного стану кількість звернень до екстрених служб зросла приблизно на 45 %. Тому нам необхідно покращувати якість і швидкість реагування в екстрених ситуаціях. Зараз буде дуже правильно, коли у людей з’явиться можливість викликати одразу пожежників, швидку і поліцію за єдиним номером, зробивши лише один дзвінок», – зазначив він.
Зокрема, мова йде про прийнятий Верховною Радою Закон №7581 щодо вдосконалення системи екстреної допомоги населенню. Норми Закону створюють підстави для впровадження в Україні єдиного центру прийняття та обробки екстрених викликів за єдиним телефонним номером 112. Відтак, всі екстрені служби: 101, 102, 103 та 104 об’єднаються в єдину систему. Це підвищить якість надання екстреної допомоги громадянам і дозволить одразу залучати декілька екстрених служб у разі виникнення невідкладної допомоги.
Крім того, цей документ є одним із зобов’язань України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. «Це було нашою обов’язковою частиною роботи, яку ми мали виконати в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. Таким чином, ми приводимо своє законодавство у відповідність до європейського. Робимо так, щоб екстрені служби змогли швидше обробляти заявки громадян, а громадяни швидше отримувати допомогу. Я дуже вдячний усім колегам, які підтримали законопроект», – підсумував Сергій Штепа.
Відео можна переглянути за посиланням.