Нагадуємо, що абоненти українських операторів мобільного зв’язку можуть скористатися послугою Mobile Number Portability (MNP) – змінити одного оператора на інший та зберегти при цьому свій телефонний номер.
Послуга корисна для тих, хто хотів змінити оператора, але не зробив це, оскільки старий номер знають близькі й знайомі. Крім того, зміна телефонного номеру інколи викликає труднощі через прив’язки до нього банківських і дисконтних карток, облікових записів соціальних мереж тощо. З цією послугою номер, за яким ви «проживаєте» тривалий час, буде належати не оператору, а вам.
Процес перенесення номеру відбувається в один день, але потребує вашої участі та уваги:
1. Пройти ідентифікацію та подати заявку. Це можна зробити у магазині оператора до якого вирішили перейти або ж онлайн за допомогою КЕП/BankID. У заявці також можна зазначити бажаний час перенесення номеру.
2. Придбати eSIM онлайн (перевірити чи ваш смартфон підтримує технологію eSIM можна за посиланням https://bit.ly/3WdkmHt) або:
- купити будь-який стартовий пакет обраного вами оператора та ввести на сайті онлайн дані нової SIM-карти до дати перенесення. На цю карту буде перенесено ваш номер;
- отримати SIM-карту в магазині під час подачі заявки або не пізніше, ніж за 3 години до часу перенесення, який ви обрали в заявці. На цю карту буде перенесено ваш номер.
3. Здійснити фізичну заміну SIM-карти у телефоні (для випадку з eSIM це не потрібно). Вставте SIM-карту в телефон до часу перенесення номера, який ви обрали в заявці. Оператор вас проінформуємо про це заздалегідь. Якщо ви не встигли забрати SIM-карту або ввести її дані (онлайн перенесення) до цього часу, перенесення відбудеться наступного робочого дня. Нова дата та час вам надійде у SMS-повідомленні.
Обрати та порівняти тарифи операторів, а також пройти покроково процес онлайн можна на ресурсах:
lifecell – https://bit.ly/3NiisBm;
Kyivstar – https://mnp.kyivstar.ua/;
Vodafone Ukraine – https://www.vodafone.ua/mnp;
3mob – https://bit.ly/3DN5RSe;
Інтертелеком – https://my.intertelecom.ua/login/mnp/.