Виклики сьогодення та цифрові технології внесли багато коректив у наше життя. Ми можемо навчатись, спілкуватись з будь якої точки світу.

Також цифровізація охопила і сферу державних послуг. Вже багато з них переведено у цифровий простір. Громадянам не треба стояти в чергах для отримання довідок, це можна зробити через додаток у телефоні за кілька кліків.

Мета такої трансформації – зменшення корупційної складової в ході надання державних послуг, підвищення їх якості та оперативності отримання кінцевого результату.

Але чи дійсно державні електронні послуги відповідають всім цим вимогам?

Для з’ясування цього питання Київський міжнародний інститут соціології провів опитування, результати якого 26 січня були презентовані широкому колу громадськості. Відеозапис презентації можна передивитись за посиланням http://surl.li/pxbxl

Про проведене дослідження, під час брифінгу, який відбувся у Медіацентрі Україна – Укрінформ, розповідали:

·       Валерія Ткач – заступниця директора Департаменту з розвитку електронних послуг Міністерства цифрової трансформації України;

·       Антон Грушецький – виконавчий директор Київського міжнародного інституту соціології;

·       Володимир Брусіловський – керівник «Проєкту підтримки Дія» Програми розвитку ООН (UNDP) в Україні.

З результатами дослідження можна ознайомитись за посиланням  http://surl.li/puisj

Опитування провів Київський міжнародний інститут соціології на замовлення UNDP Ukraine / ПРООН в Україні за фінансової підтримки Швеції (Embassy of Sweden in Kyiv) в партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України.

           Цифровізуємо країну. Вдосконалюємо державні послуги.
Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

23 лютого 2024 16:01
22 лютого 2024 12:33
21 лютого 2024 09:44
16 лютого 2024 11:19
13 лютого 2024 15:42
09 лютого 2024 13:17
06 лютого 2024 13:42
02 лютого 2024 13:06
29 січня 2024 11:36
26 січня 2024 14:12