Комітет з питань цифрової трансформації інформує про нову послугу для підприємців на порталі «Дія» — єДекларацію
27 травня 2022, 18:04
Комітет з питань цифрової трансформації інформує про нову послугу для підприємців на порталі «Дія» — єДекларацію
Відтепер на порталі «Дія» підприємці зможуть скористатися новою послугою — єДекларація. Це документ, який на час воєнного стану замінить 374 види дозвільних документів, необхідних для роботи підприємців. Подати єДекларацію в «Дії» можна у декілька кліків, адже вона не потребує розгляду чиновником.
Раніше підприємці та власники бізнесів мали отримувати різні дозволи і ліцензії для того, щоб розпочати або продовжити власну справу. Але під час воєнного стану ходіння кабінетами з купою ксерокопій під час повітряної тривоги — справа не тільки складна, але й небезпечна.
Тож наразі не потрібно збирати купу паперових документів і йти до органів влади, щоб отримати дозвільні документи. Оформлення єДекларації у «Дії» повністю безкоштовне і забере не більше як 3 хвилини.
Наприклад, щоб відкрити аптеку, тепер не потрібно ходити десятками кабінетів, отримувати висновок та реєструвати протипожежну декларацію, чекати 10 днів ліцензію на право роздрібної торгівлі лікарськими засобами — достатньо просто подати єДекларацію в «Дії». І ви одразу можете почати працювати.
Подати єДекларацію можуть:
- підприємці, у яких закінчився термін дії дозвільних документів до початку воєнного стану;
- підприємці, які планують вести діяльність, для якої необхідна ліцензія;
- підприємці, які в умовах війни змінили вид діяльності й починають вести діяльність, для якої потрібна ліцензія.
Перевірити чи можете ви працювати за єДекларацією можна за посиланням.
Як подати єДекларацію у «Дії»:
- авторизуйтеся на порталі diia.gov.ua за допомогою електронного підпису;
- заповніть онлайн-форму Вкажіть де плануєте працювати і виберіть дозвільний документ, який вам потрібен;
- підпишіть сформовану декларацію електронним підписом.
Щоб скористатися послугою, переходьте за посиланням.
Послуга реалізована Мінцифри спільно з Мінекономіки та Офісом ефективного регулювання BRDO.